شناسه پست: 8678
بازدید: 492

روشی استثنایی برای بهتر کردن امنیت > رمزگذاری اتصال اینترنتی شما برای افزایش امنیت آنلاین و محافظت از داده های حساس در برابر هکرها و مجرمان سایبری ضروری است. شما برهنه در فضای باز بیرون نمی روید، بنابراین داده های خود را نیز خالی نگذارید. روش های مختلف رمزگذاری اتصال اینترنت خود را بیاموزید و با ایمنی بیشتر مرور کنید. ( خرید کانفیگ v2rayng )

رمزگذاری چیست؟

رمزگذاری رمزگذاری یک پیام است بنابراین فقط توسط گیرندگان قابل اعتماد می تواند رمزگشایی شود. در محاسبات، این به معنای استفاده از الگوریتم‌هایی است که داده‌های شما را برای هر کسی که ممکن است به‌طور غیرقانونی به آن دست پیدا کند، غیرقابل کشف کند.

خرید کانفیگ v2rayng )

چرا باید ترافیک اینترنت را رمزگذاری کنید؟

به دلایل زیر باید ترافیک خود را رمزگذاری کنید:

  • داده های رمزگذاری نشده مانند متن ساده هستند که جاسوسان می توانند آن را رهگیری کنند. هر کسی از یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) گرفته تا یک سازمان دولتی یا یک مجرم سایبری می تواند ترافیک شما را ببیند.
  • حتی اگر کاری خلاف قانون انجام نمی‌دهید، ممکن است شخصی شما را برای اهداف دیگر ردیابی کند.
  • یک ISP ممکن است پهنای باند شما را بر اساس فعالیت شما (استریم، بازی و غیره) محدود کند.
  • یک سازمان دولتی ممکن است بررسی کند که آیا شما از وب سایت های محدود بازدید می کنید.

داده ها کالای ارزشمندی هستند، بنابراین همیشه فردی علاقه مند به کاری که شما آنلاین انجام می دهید وجود دارد. رمزگذاری یکی از مطمئن ترین راه ها برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین شماست.

رمزگذاری اتصال اینترنت شما

بیایید به برخی از گزینه‌هایی که برای رمزگذاری اتصال اینترنت و ایمن کردن فعالیت آنلاین خود برای همیشه دارید، نگاه کنیم.

1. از رمزگذاری WPA2 استفاده کنید

تنظیمات روتر و Wi-Fi خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که پروتکل رمزگذاری WPA2 یا WPA3 روشن است. در حالی که ممکن است پروتکل های دیگری مانند WEP و WPA در دسترس باشند، اما آنها قدیمی هستند و ممکن است در برابر هکرها آسیب پذیر باشند. برای تجهیز بهتر، با تفاوت های WEP، WPA، WPA2 و WPA3 آشنا شوید .( خرید کانفیگ v2rayng )

رویه ممکن است در مدل های مختلف روتر متفاوت باشد. با این حال، احتمالاً باید با وارد کردن IP آن در مرورگر، به کنترل پنل روتر خود دسترسی پیدا کنید. بعد از اینکه IP روتر خود را پیدا کردید ، به تنظیمات امنیتی آن بروید و WPA2-PSK را انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که با ایجاد یک رمز عبور قوی از شبکه خود محافظت کنید . به طور طبیعی، این فقط ترافیک شبکه محلی شما را رمزگذاری می کند، اما شروع مهمی است.

2. از مرورگر Tor استفاده کنید

مرورگر Tor ترافیک شما را سه بار از طریق سه گره مختلف رمزگذاری می کند. داوطلبان و سازمان های مستقل هر گره را حفظ می کنند. هر رله در شبکه Tor تنها یک لایه رمزگذاری را حذف می کند و داده های رمزگذاری شده باقیمانده را به رله بعدی ارسال می کند. این فرآیند تا زمانی ادامه می یابد که داده ها به گره خروجی نهایی برسند، جایی که آخرین لایه رمزگذاری حذف شده و داده ها به مقصد ارسال می شوند.

با این حال، به دلیل فرآیند پیچیده، اتصال اینترنت شما را کند می کند. همچنین، خیلی شفاف نیست، زیرا هیچ نظارتی بر نگهدارنده‌های گره وجود ندارد. تمرکز اصلی Tor به جای حفظ حریم خصوصی، ناشناس بودن است.

3. از پسوندهای مرورگر استفاده کنید

افزونه های متعدد مرورگر می توانند از اتصال اینترنت شما محافظت کنند. برای مثال، آنها ممکن است اتصال HTTP شما را به HTTPS ارتقا دهند یا ترافیک شما را از طریق یک پروکسی ارسال کنند.

طبق معمول، با برنامه های شخص ثالث محتاط باشید. آنها را فقط از منابع معتبر دانلود کنید و همیشه مطمئن شوید که داده های شما را ردیابی نمی کنند یا اطلاعاتی را جمع آوری نمی کنند. حتماً سیاست های حفظ حریم خصوصی آنها را بررسی کنید و در مورد آنها به صورت آنلاین تحقیق کنید.

4. از رمزگذاری سرتاسر برای پیام رسانی فوری استفاده کنید

برخی از برنامه های پیام رسانی از رمزگذاری سرتاسر (E2EE) استفاده می کنند . این پیام شما را از فرستنده به گیرنده رمزگذاری می کند و هیچ شخص ثالثی نمی تواند آن را رهگیری کند. فرستنده و گیرنده دارای کلیدهای عمومی و خصوصی برای رمزگشایی پیام هستند. قفل پیام فقط در صورتی باز می شود که هر دو کلید را داشته باشید.

همه سرویس های IM از E2EE پشتیبانی نمی کنند و برخی از آنها آن را در تنظیمات پیش فرض خود ارائه نمی دهند. پیشنهاد می‌کنیم سرویس‌های پیام‌رسانی با حریم خصوصی را انتخاب کنید که از این نوع رمزگذاری استفاده می‌کنند. برخی حتی “پیام های مشعل” دارند، به این معنی که شما هیچ ردی از ارتباط خود باقی نمی گذارید. لیست ما از امن ترین برنامه های پیام رسانی را بررسی کنید . ( خرید کانفیگ v2rayng )

5. از خدمات ایمیل رمزگذاری شده استفاده کنید

مشابه IM، شما همچنین می توانید ارتباطات ایمیل خود را رمزگذاری کنید.

مشابه IM، شما همچنین می توانید ارتباطات ایمیل خود را رمزگذاری کنید. سرویس های ایمیل مختلف لایه های بیشتری از ایمنی و حریم خصوصی را ارائه می دهند. آنها ممکن است آدرس‌های ایمیل موقت یا پیام‌های «سوزکننده» را به شما پیشنهاد دهند که پس از مدت زمان مشخصی خود را حذف می‌کنند. لیست ما از بهترین خدمات ایمیل ناشناس را بررسی کنید . ( خرید کانفیگ v2rayng )

6. از HTTPS استفاده کنید

وب سرورها از پروتکل امن HTTPS برای ارتباط با وب سایت ها استفاده می کنند. از روش‌های رمزگذاری TLS استفاده می‌کند و هر دو طرف ارتباط را احراز هویت می‌کند، و بررسی می‌کند که آیا داده‌های ارسالی نقض نشده‌اند یا خیر.

با این حال، همه وب سایت ها از HTTPS استفاده نمی کنند (مگر اینکه آن را از طریق تنظیمات مرورگر و برنامه های شخص ثالث فعال کنید). همچنین، اشخاص ثالث، مانند ISP شما، می توانند ببینند که شما از وب سایت های HTTPS بازدید کرده اید. آنها فقط نمی توانند ببینند که شما در آنجا چه کردید. توصیه می کنیم از آن در ترکیب با روش 7 استفاده کنید. ( خرید کانفیگ v2rayng 

7. از VPN استفاده کنید

بهترین و جامع ترین راه برای رمزگذاری ترافیک آنلاین خود استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی قابل اعتماد (VPN) است. یک VPN تمام ترافیک آنلاین شما را با استفاده از الگوریتم های پیچیده رمزگذاری می کند و با مسیریابی ترافیک شما از طریق سرورهای راه دور، مکان مجازی شما را پنهان می کند. به این ترتیب، می توانید با افزایش ایمنی و حریم خصوصی مرور کنید.

( خرید کانفیگ v2rayng ) <